Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

Μια μικρή αλλαγή στο έντυπο αίτησης Αναπληρωτών

Μια μικρή, διορθωτική αλλαγή στο έντυπο της αίτησης Αναληρωτών σχολικού έτους 2010-2001 ανακοίνωσε το Υπουργείο Παιδείας στις 24-6-2010. Μπορείτε να βρείτε τα σχετικά έγγραφα στην ιστοσελίδα του συλλόγου:

Νέα αίτηση διορθωμένη
Διαβιβαστικό νέας αίτησης
Ολόκληρη η εγκύκλιος και όλα τα σχετικά έγγραφα βρίσκονται επίσης στην ιστοσελίδα του ΠΑΣΠΙΦ: www.paspif.gr

Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Ανακοινώθηκε η Εγκύκλιος Αναπληρωτών και Ωρομισθίων 2010-2011

Ανακοινώθηκε σήμερα 23 Ιουνίου η εγκύκλιος Αναπληρωτών-Ωρομισθίων Σχολικού Έτους 2010-2011.

Απόσπασμα:
Καλούνται οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ60 και ΠΕ70 της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και των κλάδων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 (ειδικότητες Φυσικών, Χημικών, Βιολόγων και Γεωλόγων), ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ09, ΠΕ10, ΠΕ11, ΠΕ12, ΠΕ13, ΠΕ14, ΠΕ15, ΠΕ17, ΠΕ18, ΠΕ19, ΠΕ20, ΠΕ32, ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ40, ΤΕ01 και ΔΕ01 της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, να υποβάλουν Αίτηση-Δήλωση για εγγραφή στους ενιαίους πίνακες σχολ. έτους 2010-2011 από τους οποίους θα προσληφθούν οι προσωρινοί αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί και θα διορισθούν οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί κατά το ίδιο σχολικό έτος.

Μπορείτε να κατεβάσετε στον υπολογιστή σας ολόκληρη την εγκύκλιο, μαζί με άλλα σχετικά έγγραφα, από την ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας: http://www.ypepth.gr/docs/egkyklios_anaplhrwtwn_2010_2011_100623.zip

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του συλλόγου μας: www.paspif.gr

Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Ερώτηση στη Βουλή για τα Ισπανικά και τα Ιταλικά από την βουλευτή Κα Ελένη Τσιαούση

Στις 14 Ιουνίου 2010 η βουλευτής Έβρου του ΠΑΣΟΚ Κα Ελένη Τσιαούση κατέθεσε ερώτηση με θέμα την εισαγωγή της Ιταλικής και της Ισπανικής γλώσσας στη δημόσια εκπαίδευση. Το περιεχόμενο της ερώτησης έχει ως εξής:

Προς τη Βουλή των Ελλήνων,
Τμήμα Κοινοβουλευτικού Ελέγχου

Αθήνα, 14 Ιουνίου 2010
ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

Θέμα: «Ολοκληρωμένη προσέγγιση στην οργάνωση της εκπαιδευτικής δομής με την εισαγωγή της Ιταλικής και της Ισπανικής γλώσσας στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα»

Κυρία Υπουργέ,

Στην εποχή μας, η πολύγλωσση πραγματικότητα της Ευρωπαϊκής Ένωσης επιβάλλει τη δημιουργία πολιτών με σφαιρικές γνώσεις, έτοιμους να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της, γεγονός που επιβάλλει, ακόμη εντονότερα, την εκμάθηση περισσοτέρων της μιας ξένων γλωσσών,
Όπως πολύ σωστά έχετε επισημάνει το εκπαιδευτικό μας σύστημα έχει κάνει μεγάλα βήματα και δαπανά σημαντικά ποσά για την υποστήριξη της γλωσσομάθειας, μειώνοντας όχι μόνο την ανάγκη εξωσχολικής εκπαίδευσης αλλά και τις οικονομικές επιβαρύνσεις της ελληνικής οικογένειας. Αν και δεν έχουμε κατακτήσει ακόμα τα υψηλά ποσοστά γλωσσομάθειας, σε σχέση με ορισμένες κεντροευρωπαϊκές ή σκανδιναβικές χώρες, βρισκόμαστε ήδη σε καλύτερη θέση, στους σχετικούς πίνακες, από πολλές ευρωπαϊκές χώρες.
Με την ένταξη όμως της Ιταλικής και της Ισπανικής γλώσσας στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, προκύπτουν θέματα ολοκληρωμένης οργάνωσης ως προς τον σχεδιασμό και τη διδασκαλία των νέων ξένων γλωσσών επιλογής, οι οποίες βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας είναι περιθωριοποιημένες εν συγκρίσει με τις ξένες γλώσσες (Γαλλική, Αγγλική, Γερμανική), που διδάσκονται στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, μέχρι σήμερα.
Γι’ αυτό επιτακτική ανάγκη αποτελεί για τη χώρα μας να προωθήσει ως βασική στρατηγική την διεύρυνση και εκσυγχρονισμό του δημόσιου συστήματος εκμάθησης ξένων γλωσσών, που συνάδουν με τις σύγχρονες εκπαιδευτικές συνθήκες. Συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην ουσιαστική βελτίωση της αμοιβαίας κατανόησης των λαών μέσω της αξιοποίησης της γλωσσικής και πολιτισμικής πολυμορφίας με κεντρικό άξονα την εξάλειψη της ξενοφοβίας, του ρατσισμού και της μισαλλοδοξίας.

Κατόπιν τούτων
ΕΡΩΤΑΣΤΕ:

• Ποια μέτρα προτίθεστε να λάβετε προκειμένου να συστήσετε θέση Συμβούλου ή Παρέδρου Ιταλικής γλώσσας και θέση Συμβούλου ή Παρέδρου Ισπανικής γλώσσας στο κύριο σώμα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ώστε επιστήμονες του ιδίου γνωστικού αντικειμένου να εποπτεύουν την πορεία των νέων ξένων γλωσσών επιλογής (Ιταλική, Ισπανική) στην Δημόσια Εκπαίδευση, από την στιγμή που ήδη προβλέπονται από την ισχύουσα νομοθεσία και υφίστανται θέσεις για τους Συμβούλους και τους Παρέδρους (μόνιμους και επί θητεία) των ξένων γλωσσών (Γαλλικής, Αγγλικής, Γερμανικής);

• Σκοπεύετε να συστήσετε θέσεις Σχολικών Συμβούλων για τους νεοσύστατους κλάδους ΠΕ 34 της Ιταλικής και ΠΕ 40 της Ισπανικής γλώσσας στην Πρωτοβάθμια και στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ώστε να υπάρχει μία ολοκληρωμένη εκπαιδευτική δομή, που θα συμβάλει πλέον οργανωμένα στη νέα προσέγγιση λειτουργίας του εκπαιδευτικού μας συστήματος;

• Ποιος είναι χρονικός σχεδιασμός για την εισαγωγή και έναρξη της διδασκαλία της δεύτερης ξένης γλώσσας (Ιταλικής, Ισπανικής), στο αναμορφωμένο ωρολόγιο πρόγραμμα των Δημοτικών;

• Στο πλαίσιο ανάπτυξης διδασκαλίας και άλλων πιλοτικών προγραμμάτων ξένων γλωσσών στις βαθμίδες εκπαίδευσης, προτίθεται το Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, να εφαρμόσει πιλοτικό πρόγραμμα, αντίστοιχο με αυτό που εφαρμόστηκε για τη Γαλλική και Γερμανική, στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση για την Ισπανική και την Ιταλική γλώσσα;

Η ερωτών βουλευτής
Ελένη Τσιαούση

Πηγή: www.paspif.gr

Τα μέλη του νέου Δ.Σ. του συλλόγου

Μέλη Nέου Διοικητικού Συμβουλίου (από 20/12/2009)

Πρόεδρος: Χριστόφορος Σουμίλας

Αντιπρόεδρος: Κατερίνα Χριστίνα Σπυροπούλου

Γραμματέας: Ξένη Σακλαρίδου

Ταμίας: Στέλλα Λιάκου

Μέλος: Ηλίας Οικονομόπουλος

Μέλος: Αρέθα Ζυγούρη

Έδρα: Ακαδημίας 63, 3ος όροφος, γραφείο 11
Τ.Κ. 10678, ΑΘΗΝΑ, Τηλ. 6943 – 701085,
Φαξ: 210 – 3825708

Ιστοσελίδα συλλόγου: http://www.paspif.gr
Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: aplifhi@yahoo.gr